Thursday, August 20, 2009

Selamat Berpuasa

Salam semua..peh mmg sebulan skali ganyenye aku mengupdate blog..anyway kat sini aku nak wish kat korang selamat berpuasa di bulan ramadhan yg mulia ini.

Kini aku kembali ke kpv..yes!! PV mmg saks.. dan yg plg penting skali dah xpayah jawab call..xdela stress sgt bulan pose ni..Alhamdulillah dapat tukar department ACG.better la dari aku dok jawab call lg..dah nak setaun,mmg xbelh blah.So skang for a while aku kena baca email customer, then kalo perlu call balik..so mmg kacang ka..kui3

Anyway, dalam bulan ni aku xbeli ape pon tf lg..pemburuan aku utk membeli Jetfire masih gagal.dari kl sampai melaka aku carik xjumpe..siot tol la..Ari2 kat Time Machine BTS ade,tp jual RM300. mmg clake la harga..bapok mahai..

okla,nanti sambung lg..zass

No comments:

Best Smart Locks of 2020

 Do you have a home that is considered a smart home? Or perhaps you are trying to turn your home into a smart home? When this is the case, o...